1 2 aim
  • RE/MAX Plus - Μεσιτικό Γραφείο Νότια Προάστια

Blog

Κρατήστε την Επαφή με τους Πελάτες σας Μέσα από τα Social Media

Έχετε κάνει όλη τη δουλειά για να βρείτε, να πείσετε, να εξυπηρετήσετε αλλά και να αποκτήσετε μία οικειότητα που θα φέρει ξανά τον πελάτη σας στην πόρτα σας και στο μέλλον. Ή το λιγότερο να μιλήσει και σε άλλους υποψήφιους πελάτες για σας. Και μετά το κλείσιμο της συμφωνίας, τι; Πώς κρατάτε αυτήν ακριβώς την επαφή ώστε να εμποδίσετε τους ανταγωνιστές σας να σας αφαιρέσουν όλα όσα με τόσο κόπο κερδίσατε;

Πράγματι, η διατήρηση της επαφής έπειτα από κάθε συμφωνία με κάποιον αγοραστή ή πωλητή, αποτελεί το κλειδί για να εμπιστευτούν και πάλι εσάς στο μέλλον. Αντίθετα, εάν η σχέση χαλαρώσει, είναι πιο πιθανό να στείλετε τους πελάτες σας σε κάποιον άλλον μεσίτη, είτε σε εκείνον που τους σύστησε ένας φίλος είτε γιατί οι ίδιοι βρήκαν ένα πιο ενδιαφέρον προφίλ στο Διαδίκτυο.

Όταν διατηρείτε επομένως αποτελεσματικά την επαφή με τους πελάτες σας, ενισχύετε την επιχείρησή σας με ευκαιρίες επανάληψης και παραπομπής. Χτίζετε και ξαναχτίζετε το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Και η λέξη «αποτελεσματικά» έχει και αυτή σημασία. Δεν αρκεί μόνο η επαφή αλλά και η σύνδεση με τον πελάτη. Όταν συνεργαστήκατε, ο αγοραστής ή ο πωλητής σας έμαθε για εσάς. Και η οικογένειά του. Και το «γιατί» διάλεξε εσάς. Όταν συνεργαστήκατε, μάθατε και εσείς για τον πελάτη σας. Συνδεθήκατε.

Το μυστικό επομένως για αποτελεσματικό Real Estate Marketing είναι η διατήρηση της επαφής τόσο με τους πιο φρέσκους όσο και με τους παλαιότερους πελάτες. Το γιατί είναι πλέον φανερό. Και βασικό. Και συχνά, αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση.

Και τώρα, σας δίνεται η μεγάλη ευκαιρία να διατηρήσετε ακόμη πιο ζωντανή αυτή την επαφή: Tα Social Media και η τεχνολογία είναι πραγματικά τα μέσα που χρειάζεστε για να παραμείνετε ψηλά στις προτιμήσεις των πελατών σας.

Κοινωνικά Δίκτυα: Ο άσσος στο μανίκι σας

Facebook, Twitter, Linkedin… Εάν δεν έχετε δημιουργήσει ήδη ένα προφίλ σε αυτά τα Social Media ή εάν δεν είστε ιδιαίτερα ενεργοί χρήστες, τώρα είναι η στιγμή που πρέπει να αλλάξετε τη στάση σας απέναντι σ’ αυτούς τους θησαυρούς επικοινωνίας.

Τα Social Media είναι ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος για να διατηρήσετε την επικοινωνία και την επαφή σας με τους φίλους, τους συγγενείς, τους συναδέλφους και φυσικά, με τους πελάτες σας. Πλέον, ίσως είναι και ο καλύτερος τρόπος να κρατήσετε τους πελάτες σας «ζεστούς», αφού η πανδημία έχει δημιουργήσει εμπόδια στην διά ζώσης επαφή. Ωστόσο, ακόμη και χωρίς την πανδημία, πώς θα ήταν δυνατόν να κανονίζετε συναντήσεις με τους πελάτες σας κάθε τόσο; Ή να τηλεφωνείτε καθημερινά στους δεκάδες παλιούς πελάτες; Τα Κοινωνικά Δίκτυα επομένως είναι η μεγάλη ευκαιρία για τον σύμβουλο ακινήτων. Είναι το κλειδί για να δείχνετε την παρουσία σας, να ανταλλάσσετε τα νέα σας, να δηλώνετε το «παρών». Και είναι σίγουρο ότι με τη χρήση τους θα είστε πάντα παρών στη θύμηση των πελατών σας. Άλλωστε, θα διαπιστώσετε και μόνοι σας ότι οι περισσότερες επαφές σας στο πελατολόγιό σας έχουν ήδη λογαριασμό σε όλες ή τουλάχιστον σε κάποιες από τις δημοφιλείς αυτές εφαρμογές.

Δείτε πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε τις δυνατότητες των σπουδαίων αυτών τρόπων επικοινωνίας.

Twitter

Δεν χρειάζεται να είστε ειδικός στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να δημιουργήσετε και να χρησιμοποιήσετε έναν λογαριασμό κοινωνικών μέσων. Ωστόσο, έχοντας απλώς έναν λογαριασμό Twitter, για παράδειγμα, έχετε την ευκαιρία να αγγίζετε τη βάση, κάθε φορά, με τις επαφές σας που είναι ενεργές σε αυτόν τον ιστότοπο. Όπως μια τηλεφωνική κλήση ή ένα email, είναι απλώς ένας άλλος γρήγορος και βολικός τρόπος να πείτε, «Γεια! Πώς είσαι;»

Η εγγραφή για λογαριασμό Twitter είναι δωρεάν και η υπηρεσία είναι εύχρηστη. Μόλις δημιουργηθεί ο λογαριασμός σας μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη δυνατότητα «Εύρεση φίλων» για να συνδεθείτε –ή στην ορολογία του Twitter- «ακολουθήστε» (Follow)- με τους πελάτες σας και άλλες επαφές που χρησιμοποιούν την εφαρμογή.

Linkedin

Θα πρέπει επίσης να συνδεθείτε στο Linkedin, το οποίο είναι επίσης δωρεάν. Πρόκειται για έναν ιστότοπο που σας επιτρέπει να δημιουργήσετε ένα επαγγελματικό προφίλ το οποίο περιλαμβάνει λεπτομέρειες σχετικά με τις υπηρεσίες σας, επιτρέπει μαρτυρίες από προηγούμενους πελάτες αλλά και τον σύνδεσμο με την προσωπική σας ιστοσελίδα. Το να έχετε προφίλ Linkedin είναι σημαντικό σήμερα επειδή πολλοί άνθρωποι χρησιμοποιούν τη συγκεκριμένη εφαρμογή για να βρουν μεσίτες ή άλλους επαγγελματίες.

Facebook

Αναμφισβήτητα η ναυαρχίδα των Social Media. Σας επιτρέπει να επικοινωνείτε με πελάτες που έχουν προφίλ καθώς και με πηγές παραπομπής μεταξύ επιχειρήσεων που διατηρούν «Σελίδα». Το Facebook σάς παρέχει πολλές ευκαιρίες να μοιραστείτε συμβουλές και προτάσεις με τις επαφές σας ή απλώς να πείτε ένα «Γεια».

Επίσης το Facebook σας δίνει τη δυνατότητα να πραγματοποιήσετε περιηγήσεις φωτογραφιών 360 μοιρών στις λίστες σας. Αξιοποιήστε αυτή την ευκαιρία σε τυχόν υπάρχουσες προβολές ή φροντίστε να τραβήξετε φωτογραφίες 360 μοιρών από τα ακίνητα που θέλετε να προωθήσετε για να τα προβάλετε ως εικονική περιήγηση. Σε περίοδο ειδικά απαγόρευσης μετακινήσεων ή αν δεν διαθέτετε την τεχνολογία δημιουργίας εικόνων 360 μοιρών, θα μπορούσατε επίσης να χρησιμοποιήσετε τυχόν διαθέσιμα βίντεο ή φωτογραφίες για να δημιουργήσετε μια συλλογή εικόνων από δωμάτιο σε δωμάτιο. Ακόμα καλύτερο είναι ότι το Facebook πλέον σας επιτρέπει να δημοσιεύετε πολλά βίντεο σε μία συλλογή με τον ίδιο τρόπο που μέχρι τώρα ήταν εφικτό μόνο με τις φωτογραφίες. Ιδανικό για να προσφέρετε μια εμπεριστατωμένη εμπειρία στους πελάτες σας, κρατώντας τους ενήμερους για το ποιόν της δουλειάς σας. Και σίγουρα ένα ατού για να σας προτιμήσουν και πάλι ή για να σας συστήσουν στους γνωστούς τους καθώς μπορούν να κοινοποιήσουν με τη σειρά τους τις δημοσιεύσεις σας.

Instagram

To Ιnstagram όπως και το Facebook προσφέρεται για να μοιραστείτε εντυπωσιακά και καλής ποιότητας οπτικά με τις επαφές σας και να κρατήσετε επίσης τους πελάτες σας ενήμερους για τη δουλειά σας.

Εκτός από τα σωστά επιλεγμένα Hashtags με λέξεις κλειδιά τύπου #Homeforsale ή #Homeforrent -αλλά και φωτογραφίες από την καθημερινή σας δραστηριότητα που να κρατούν το ενδιαφέρον των επαφών σας- μπορείτε επίσης να επικοινωνείτε και μέσω του Direct Messaging για να κάνετε follow-up με παλιούς αλλά και νέους υποψήφιους πελάτες.

Εκμεταλλευτείτε τα Social Ads

Καθώς όλοι πια είναι προσανατολισμένοι στα κοινωνικά δίκτυα, τώρα είναι η ευκαιρία να εκμεταλλευτείτε και τις διαφημίσεις επί πληρωμή. Μη διστάσετε να επενδύσετε στα Social Ads επιχειρήσεων που στοχεύουν ειδικά στην περιοχή σας. Αυτό θα σας δώσει ένα ακόμη πολύ μεγάλο πλεονέκτημα: τόσο οι πελάτες σας όσο και οι υποψήφιοι νέοι πελάτες θα δουν ότι πέρα από τα ακίνητα γνωρίζετε γενικά την αγορά στον τόπο όπου δραστηριοποιήστε. Γίνετε έτσι ο άνθρωπός τους, ο σύμβουλός τους και για τους τεχνίτες, τα καταστήματα αλλά και ό,τι άλλο μπορεί να χρειάζεται κάποιος που αγοράζει ή ενοικιάζει σπίτι σε μία περιοχή. Δώστε τους τόσο ιδέες όσο και ηθική στήριξη και κρατήστε τη σχέση εμπιστοσύνης εσαεί.

Στην RE/MAX Plus δίνουμε πολύ μεγάλη σημασία στη χρήση των social media από τους συνεργάτες μας. Σε συνεργασία με τη RE/MAX Ελλάδος παρέχουμε εκπαίδευση για τις βέλτιστες πρακτικές εκμετάλλευσης τους, ειδικά τον καιρό της πανδημίας του covid-19. Αν θέλετε μια νέα πρόκληση για την καριέρα σας, σας περιμένουμε στην ομάδα μας. Επικοινωνήστε με τη RE/MAX Plus με κάποιον από τους διαθέσιμους τρόπους που θα βρείτε εδώ.