1 2 aim
  • RE/MAX Plus - Μεσιτικό Γραφείο Νότια Προάστια

Blog

Νέος Μεσίτης; Πώς να «Χτίσεις» το Όνομα σου & η Σημασία του Πρώτου Χρόνου

Αποφάσισες να γίνεις μεσίτης. Εξαιρετική επιλογή. Σίγουρα ωστόσο νιώθεις την αμηχανία του νέου. Πώς θα καταφέρεις να δημιουργήσεις ένα καλό πελατολόγιο που συνεχώς θα αυξάνεται σε έναν χώρο με τόσους αξιόλογους συναδέλφους με εμπειρία; Πώς θα ξεχωρίσεις και ταυτόχρονα, πώς θα μπορείς να κερδίσεις χρήματα ώστε να επιβεβαιώσεις την απόφασή σου να ασχοληθείς με το Real Estate;


Κανένα άγχος. Άλλωστε από τη στιγμή που επέλεξες να γίνεις μεσίτης/σύμβουλος ακινήτων της RE/MAX έχεις σίγουρα διαπιστώσει ότι διαθέτεις τα βασικά στοιχεία που χρειάζονται ώστε να μπεις με δύναμη στον χώρο. Ήτοι, ένα καλό εκπαιδευτικό υπόβαθρο, επικοινωνιακή ικανότητα και κυρίως αγάπη για τον συνάνθρωπο και όρεξη για δουλειά.

Μένει να οργανωθείς σωστά και να θέσεις στόχους ώστε να αποκτήσεις ένα καλό όνομα στην αγορά και κυρίως, να κάνεις την προσωπική σου επιχείρηση να φτάσει ψηλά.

Τα παρακάτω tips θα σε βοηθήσουν να δεις πώς μπορείς να ξεπεράσεις την αμηχανία της αρχής και να εφαρμόσεις δυναμικά τις ικανότητές σου απογειώνοντας την καριέρα σου από τον πρώτο κιόλας χρόνο.

Πρώτα οι αξίες σου

Κάνε το επαγγελματικό σου ξεκίνημα ορίζοντας τις αξίες σου. Σκέψου τι σημαίνει για σένα «επάγγελμα μεσίτης» και γιατί θέλεις να βοηθάς τον κόσμο. Αναρωτήσου έπειτα ποιους συγκεκριμένα θέλεις να βοηθάς και τι είναι αυτό που θα σε κάνει να ξεχωρίσεις σε σχέση με άλλους μεσίτες. Εστίασε στην περιοχή που θέλεις να κινηθείς και εντόπισε τις δημογραφικές ιδιαιτερότητές της.

Ξεκίνα δυναμικά χωρίς να σκέφτεσαι ότι δεν έχεις ακόμη καθιερωθεί στον χώρο ως όνομα και μην αισθάνεσαι μειονεκτικά βλέποντας τις επιτυχίες των άλλων. Βασίσου στις προσωπικές σου ικανότητες, αξιοποίησε τα στοιχεία των γνώσεων και της προσωπικότητάς σου που σε κάνουν να ξεχωρίζεις.

Φυσικά, το άγχος του πρωτάρη είναι λιγότερο όταν έχεις και τη στήριξη του μεγαλύτερου κτηματομεσιτικού δικτύου στον κόσμο. Εάν έχεις επιλέξει να ξεκινήσεις την καριέρα σου από τη Re/Μax έχεις εξαρχής έναν άσσο στο μανίκι σου: και μόνο που βλέπει κανείς το λογότυπο της στην κάρτα σου, αντιλαμβάνεται ότι απευθύνεται σε σοβαρό και υπεύθυνο επαγγελματία.

Πέρα από τη στήριξη του δικτύου που εκπροσωπείς, στη Re/Max Plus θα βρεις έναν μέντορα που θα σε βοηθήσει στο πρόσωπο του broker σου. Αυτός που γνωρίζει τα πάντα γύρω από το επάγγελμα του μεσίτη, θέλει να τα μεταδώσει σε κάποιον που έχει όρεξη να συνεχίσει την καλή δουλειά. Ο broker λοιπόν θα σε εντάξει στην ομάδα της Re/Max Plus και θα είναι δίπλα σου να σε συμβουλεύει και να σε ενθαρρύνει. Και μην ξεχνάς να ρωτάς. Λύνε συνέχεια τις απορίες σου, όσο ασήμαντες και αν νομίζεις ότι είναι.

Δημιούργησε ένα επιχειρηματικό σχέδιο



Ποιοι είναι οι στόχοι σου για την πρώτη χρονιά ως επαγγελματίας μεσίτης; Πώς θα τους φτάσεις;

Θα πρέπει να είναι στόχοι μετρήσιμοι, αποτελεσματικοί και ρεαλιστικοί.

Για παράδειγμα, εάν είσαι νέος μεσίτης μπορείς να θέσεις τους ακόλουθους στόχους:

Για τον επόμενο μήνα: Δημιούργησε υλικό μάρκετινγκ, ιστοσελίδα και εκμεταλλεύσου με κάθε τρόπο τα κοινωνικά δίκτυα για να προωθήσεις τη δουλειά σου

Για τους επόμενους έξι μήνες: Προσδιόρισε μια γειτονιά που θέλεις να κινηθείς και ξεκίνα ένα σχέδιο ώστε να φτάσεις να γνωρίζεις άριστα κάθε τετραγωνικό της. Μην ξεχνάς ότι ο πελάτης θα σε προτιμήσει όχι μόνο για την επικοινωνιακή σου ικανότητα αλλά και για τις γνώσεις σου

Για το επόμενο έτος: Ολοκλήρωσε δώδεκα συμβόλαια και απόκτησε τα προσόντα για μια νέα πιστοποίηση ή διάκριση

Τέτοιου είδους βραχυπρόθεσμοι στόχοι θα οδηγήσουν μακροπρόθεσμα στην επίτευξη μεγαλύτερων στόχων και κατά συνέπεια στον δρόμο για την επιτυχία.

Στο στρατηγικό σου πλάνο, υπολόγισε και τους οικονομικούς σου στόχους. Αποφάσισε το ύψος του εισοδήματος που θα ήταν για σένα ιδανικό και ξεκίνα να εργάζεσαι για να το πετύχεις. Απλώς, ειδικά για τον πρώτο χρόνο ως νέος μεσίτης/σύμβουλος ακίνητης περιουσίας προετοιμάσου για ένα πιο ρεαλιστικό στόχο. Συζήτα με τους άλλους μεσίτες για το τι έκαναν τον πρώτο χρόνο στον χώρο του Real Estate. Κάνε την έρευνά σου και ανάλυσε την τοπική αγορά. Ενώ δεν αποκλείεται να ξεπεράσεις κατά πολύ τις προσδοκίες σου, είναι καλύτερα να έχεις στο πίσω μέρος του μυαλού σου ότι αν τα έσοδά σου δεν είναι όπως θα ήθελες, μην απογοητευτείς. Πολλοί επιτυχημένοι σύμβουλοι ακινήτων στην αρχή δυσκολεύτηκαν. Τα κατάφεραν όμως και τώρα οι απολαβές που λαμβάνουν τους δικαιώνουν.

Αξιοποίησε τις σύγχρονες μεθόδους προβολής

Πώς θα αξιοποιήσεις το μάρκετινγκ; Την τεχνολογία; Μπορείς να χρησιμοποιήσεις όλα τα σύγχρονα εργαλεία όπως το Ίντερνετ και τα κοινωνικά δίκτυα για να προβάλεις τη δουλειά σου και να είσαι πάντα κοντά στους πελάτες σου.

Φρόντισε να έχεις ένα καλό προφίλ στο Facebook, στο Twitter, στο Instragram και στο Twitter τα οποία θα ενημερώνεις συχνά με θέματα που άπτονται της δουλειάς σου. Μπορείς επίσης να βάζεις και επιλεγμένες στιγμές της καθημερινότητάς σου, που θα προκαλέσουν το ενδιαφέρον υποψήφιων πελατών.

Πέρα από τα κοινωνικά δίκτυα, δημιούργησε ένα μηνιαίο newsletter το οποίο θα στέλνεις στη λίστα των επαφών σου. Θέσε σε εφαρμογή το σύστημα αυτοματοποιημένου μηνύματος ώστε να κερδίζεις χρόνο.

Αντιμετώπισε όλους τους πελάτες ισότιμα



Όλοι οι δυνητικοί πελάτες, οι προοπτικές και τα συμβόλαια είναι εξίσου σημαντικά.

Σίγουρα, μπορεί να υπάρχουν πελάτες που μπορεί να αποφέρουν μεγαλύτερα κέρδη. Και σίγουρα σε τέτοιες περιπτώσεις θα πρέπει να δώσεις μεγαλύτερη έμφαση και προσοχή. Ωστόσο, όσον αφορά την προώθηση, την επικοινωνία, τη στήριξη φρόντισε να είσαι πάντα ο επαγγελματίας για όλους. Για παράδειγμα, ο καλός μεσίτης είναι πάντα διαθέσιμος τόσο για τους πελάτες που θέλουν να νοικιάσουν ένα μικρό σπίτι όσο και για εκείνους που στοχεύουν σε μία μεγάλη επένδυση.

Τέτοιες λεπτομέρειες είναι που φτιάχνουν ή χαλούν το επαγγελματικό σου προφίλ.

Προοπτική, προοπτική, προοπτική

Διαφορετικοί μεσίτες ακινήτων θεωρούν διαφορετικά πράγματα σημαντικά για την προσωπική τους επιχείρηση.

Για μερικούς, έχει να κάνει με το marketing. Για άλλους, σχετίζεται με την προσπάθειά τους για αναζήτηση νέων πελατών. Και τα δύο είναι σημαντικά, αλλά σε ποιον από αυτούς τους δύο τομείς -και όχι μόνο, φυσικά- αποφασίσεις να καταβάλλεις μεγαλύτερη προσπάθεια, εξαρτάται πλήρως από τη δική σου προοπτική.

Σε κάθε περίπτωση, βεβαιώσου ότι έχεις αφιερώσει πολύ χρόνο στην έρευνα – ειδικά στην αρχή της καριέρας σου. Τηλεφώνησε σε γνωστούς και φίλους, παρακολούθησε τα σεμινάρια της Re/Max για το real estate marketing, μάθε τα πάντα για την περιοχή όπου θα δραστηριοποιηθείς και μείνε στη διάθεση των υποψήφιων πελατών κάθε στιγμή. Κάνε ό, τι μπορείς για να αναδείξεις το όνομα και τη δουλειά σου στον κόσμο. Και σίγουρα θα δικαιωθείς!