1 2 aim
  • RE/MAX Plus - Μεσιτικό Γραφείο Νότια Προάστια

Blog

Γιατί Κάθε Μεσίτης Ακινήτων Χρειάζεται το Δικό του Website;

Σήμερα, όταν κάποιος αναζητά μία νέα κατοικία στρέφεται απευθείας στο Διαδίκτυο. Πριν από μερικά χρόνια, ξεκινούσε πάλι την αναζήτηση από το Ίντερνετ, ωστόσο μπροστά από έναν επιτραπέζιο υπολογιστή για να καταλήξει με έναν χάρτη και επίσκεψη στην πιθανή νέα κατοικία. Τώρα όμως, ο υποψήφιος ενοικιαστής ή αγοραστής πιάνει το smartphone και ό,τι χρειάζεται το αναζητά μέσα από αυτό. Με τη γιγαντιαία αυτή μετάβαση στο Διαδίκτυο μέσω του κινητού, οι κτηματομεσίτες πρέπει να παραμείνουν στο παιχνίδι αυξάνοντας την παρουσία τους στον παγκόσμιο Ιστό.

Ο κόσμος των ακινήτων είναι ένας τομέας ο οποίος καθορίζεται από τον τρόπο που εσείς και η επιχείρησή σας δραστηριοποιείστε ως σύμβουλος/μεσίτης ακινήτων. Αυτό σημαίνει ότι ως επαγγελματίας αποτελείτε έναν σημαντικό κρίκο και πηγή πληροφοριών για την πελατειακή σας βάση αλλά και την κοινωνία στο σύνολό της.

Με τόσους πολλούς μεσίτες εκεί έξω, οι οποίοι διεκδικούν ένα κομμάτι της αγοράς ακινήτων, οι πιθανοί πελάτες είναι εύκολο να δυσκολεύονται προκειμένου να κάνουν τη σωστή επιλογή. Για να κερδίσετε τη μάχη, πρέπει επομένως να βρείτε έναν τρόπο να εμπορευτείτε αποτελεσματικά τον εαυτό σας. Εάν η στρατηγική σας μάρκετινγκ στοχεύει απλώς στην αποστολή μαζικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και την τοποθέτηση διαφημίσεων σε εφημερίδες και περιοδικά, μάλλον θα πρέπει να το σκεφτείτε ξανά.

Το μάρκετινγκ και η διαφήμιση έχουν αλλάξει

Οι μέρες του αποτελεσματικού εξωστρεφούς μάρκετινγκ έχουν πλέον ξεθωριάσει. Σήμερα, θα πρέπει να εστιάσετε την προσοχή σας στο εισερχόμενο μάρκετινγκ και να δημιουργήσετε μια διαδικτυακή παρουσία με τον επαγγελματικό σας ιστότοπο, τα κοινωνικά μέσα και το μάρκετινγκ περιεχομένου, ώστε να μπορείτε χωρίς δυσκολία να προσελκύσετε την αγορά -στόχο σας.

Παρακάτω θα δείτε για ποιους λόγους ένας μεσίτης ακινήτων χρειάζεται οπωσδήποτε το προσωπικό του website μέσα από το οποίο θα αναπτύξει και το προσωπικό του brand.

Γίνεστε πηγή πληροφοριών για τον πελάτη

Το πρώτο βήμα είναι να δημιουργήσετε τον ιστότοπό σας, όπου τόσο οι πελάτες που έχετε ήδη όσο και οι υποψήφιοι θα μπορούν να ενημερωθούν περισσότερο για εσάς και τις υπηρεσίες που προσφέρετε. Ωστόσο, οι περισσότεροι μεσίτες κάνουν το λάθος να δημιουργήσουν μόνο το website και τίποτα περισσότερο. Στη σημερινή ανταγωνιστική αγορά όμως, πρέπει να προχωρήσετε πέρα από την απλή καταγραφή των υπηρεσιών σας. Πρέπει, ουσιαστικά να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο που θα περιλαμβάνει και blog με διάφορα θέματα σχετικά με το αντικείμενό σας ενώ θα πρέπει να έχει έντονη παρουσία και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Έτσι, θα μπορέσετε να γίνετε πολύτιμη πηγή με χρήσιμες πληροφορίες για τους πελάτες σας.

Δημιουργείτε το δικό σας brand

Ξεχωρίστε από τον ανταγωνισμό: Δεν θέλετε να είστε απλώς ένα ακόμη όμορφο πρόσωπο σε έναν τυπικό εταιρικό ιστότοπο. Έχοντας το δικό σας website, δημιουργείτε τη διαδικτυακή σας μάρκα, καθώς ο ιστότοπός σας αντικατοπτρίζει την αρχή, τους στόχους και τις υπηρεσίες σας. Οι αγοραστές και οι πωλητές κατοικιών θέλουν να συνεργαστούν με κάποιον που μπορούν να εμπιστευτούν.

Παραμένετε επίκαιροι

Ως μεσίτες πρέπει να κατανοήσουμε τη δύναμη του Διαδικτύου για την αύξηση των πωλήσεων που στοχεύουμε. Ο παγκόσμιος ιστός διευκολύνει τους δυνητικούς πελάτες να βρουν εσάς και τα ακίνητά σας. Η παρουσία στο Διαδίκτυο θα επιτρέψει σε όλους τους νυν και υποψήφιους πελάτες σας να έρθουν σε επαφή μαζί σας αλλά και να έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες που έχετε διαθέσιμες οποιαδήποτε στιγμή και οπουδήποτε.

Αυξάνετε τη φήμη σας

Ίσως να σκέφτεστε ότι δεν χρειάζεστε τα πρόσθετα έξοδα ενός ιστότοπου αφού ο broker σας ή το γραφείο με το οποίο συνεργάζεστε σας προωθεί μέσω ενός γενικού website. Αλλά τι θα συμβεί αν εγκαταλείψετε αυτή την εταιρεία ή θελήσετε να στηριχτείτε στα δικά σας πόδια; Η προσωπική επωνυμία στα ακίνητα είναι σημαντική. Γι’ αυτό και πρέπει να προωθήσετε τον εαυτό σας ως ξεχωριστό επαγγελματία. Δεν θέλετε να είστε μόνο μέλος μιας ευρύτερης ομάδας, ενός γενικού brand χωρίς να μπορεί κάποιος να διακρίνει τις ιδιαίτερες ικανότητές σας και τα προσόντα σας. Αλλιώς, γιατί κάποιος να επιλέξει εσάς από τους υπόλοιπους συναδέλφους σας στο γραφείο όπου όλοι εργάζεστε;

Εκπαιδεύετε τους πελάτες σας

Η δημιουργία ενός προσωπικού website είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να σας γνωρίσει ο πελάτης καλύτερα και να επιβεβαιώσει ότι έκανε τη σωστή επιλογή να σας προτιμήσει. Η προσθήκη εργαλείων όπως «Υποθήκες», «Πληροφορίες για προγράμματα δανείων», «Συμβουλές για αγοραστές σπιτιού και πρόσβαση σε καταχωρίσεις MLS», όχι μόνο θα αυξήσει την αξία του ιστότοπού σας αλλά θα τον κάνουν μοναδική αναφορά για οτιδήποτε χρειάζεται κανείς όσον αφορά την αγορά ακινήτων.

Γίνεστε πηγή αναφοράς για τους πελάτες σας

Η κατοχή του δικού σας ιστότοπου σάς προσφέρει επίσης ένα εξαιρετικό γεωγραφικό πλεονέκτημα: Εάν υπάρχει μια συγκεκριμένη περιοχή της πόλης στην οποία προσπαθείτε να εστιάσετε, μπορείτε εύκολα να ενσωματώσετε στοχευμένες λέξεις -κλειδιά που αντιπροσωπεύουν αυτή την περιοχή της στα στοιχεία του ιστότοπού σας μέσω τοπικών τακτικών SEO, συμπεριλαμβανομένων των τίτλων url και σελίδων, περιεχομένου, μεταδεδομένων , μετα –περιγραφών κ.λπ. Με την ενσωμάτωση αυτών των συγκεκριμένων λέξεων-κλειδιών στην ιστοσελίδα σας δίνετε στον εαυτό σας ένα ξεχωριστό προβάδισμα έναντι του ανταγωνισμού σας, ο οποίος πιθανώς εστιάζει σε ευρύτερους, απλούστερους στόχους λέξεων-κλειδιών. Αυτό το SEO αποκτά έναν στενότερο, πιο ενδιαφερόμενο αγοραστή.

Όταν ένας δυνητικός πελάτης αρχίσει να εξετάζει ακίνητα στην περιοχή -στόχο της πόλης σας, υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα να σας ανακαλύψει. Το καλύτερο; Ο ιστότοπός σας θα έχει πληροφορίες συγκεκριμένα για αυτήν την περιοχή, οπότε θα μοιάζετε με τον μεσίτη «μετάβαση σε»

Δικτυώνεστε περισσότερο μέσω των blog

Η δημιουργία ενός ιστολογίου (blog) στον ιστότοπό σας θα μπορούσε να σας βοηθήσει να προσελκύσετε κοινό. Αυτός θα ήταν ένας θετικός τρόπος για να δείξετε τις γνώσεις σας και να χτίσετε σχέσεις εμπιστοσύνης με τους αναγνώστες σας. Με ένα ενεργό ιστολόγιο, οι πελάτες μπορούν να δουν πώς θέλετε να συνδεθείτε μαζί τους. Τα blogs είναι ένα εξαιρετικό μέρος για τη σύνδεση μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το LinkedIn, το Facebook και το Twitter. Αυτοί οι ιστότοποι μπορούν επίσης να βοηθήσουν στη δημιουργία της επωνυμίας σας και θα τους ενημερώσουν ότι είστε διαθέσιμοι για αυτούς. Επιπλέον, οι αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης οδηγούν και πάλι στον ιστότοπό σας, με αποτέλεσμα από μία ανάρτηση να ανακαλύπτουν έναν ολόκληρο κόσμο πληροφοριών στο δικό σας σάιτ.

Αναδείξτε τον εαυτό σας και το προσωπικό σας brand

Σε ποιον θέλετε να εστιάσει ο πελάτης; Σε εσάς και τις υπηρεσίες σας ή στο γραφείο με το οποίο συνεργάζεστε; Όταν έχετε το δικό σας website σημαίνει ότι έχει δημιουργηθεί αποκλειστικά για τη δική σας προώθηση - όχι ένα εταιρικό πρότυπο που εξαφανίζεται εάν φύγετε. Μπορείτε να συνεργαστείτε με τον σχεδιαστή websites για να δημιουργήσετε το περιεχόμενο, την εμφάνιση και ό,τι άλλο επιθυμείτε να περιέχει η προσωπική σας ιστοσελίδα. Η κατοχή του δικού σας προσαρμοσμένου ιστότοπου σας κάνει να ξεχωρίζετε από το πλήθος, να φαίνεστε διαφορετικοί από τους συναδέλφους σας ενώ δείχνει ότι είστε επαγγελματίας μεσίτης που έχει πραγματική εμπειρία στην τοπική αγορά. Τώρα μπορείτε να πάρετε μαζί σας τον προσαρμοσμένο ιστότοπό σας και τους πελάτες σας, όπου κι αν βρίσκεστε. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι καλύτερο να έχετε το δικό σας website αντί να βασίζεστε στον πράκτορά σας για να δημιουργήσει έναν για εσάς ή να χρησιμοποιήσετε το πρότυπο κάποιου άλλου. Μην κάνετε brand στην εταιρεία, κάντε brand στον εαυτό σας.

Ξεπεράστε το σύνδρομο του «Νέου στο Γραφείο»

Έχετε σκεφτεί ότι χάνετε πελάτες επειδή μπορεί οι υποψήφιοι αγοραστές ή πωλητές να πιστεύουν ότι είστε νέοι στο γραφείο ή το real estate, επειδή δεν υπάρχουν άλλες πληροφορίες για εσάς στο Διαδίκτυο; Συμβαίνει πάρα πολύ συχνά. Είναι ένας ψηφιακός κόσμος και η εικόνα είναι το παν, ακόμη περισσότερο στην πραγματικότητα. Μια ισχυρή παρουσία στον παγκόσμιο ιστό μπορεί να αυξήσει την ευαισθητοποίησή σας, την εξουσία σας και τους πελάτες σας γρηγορότερα από οποιοδήποτε άλλο μάρκετινγκ εκεί έξω.

Στη σημερινή κοινωνία, πρόκειται να γίνετε η μοναδική πηγή πληροφοριών για τους πελάτες σας, να δημιουργήσετε την προσωπική σας «φίρμα» και να παραμείνετε πάντα επίκαιροι σχετικά με τον τομέα της εμπειρίας σας. Η κατοχή του δικού σας ιστότοπου ακινήτων είναι ο καλύτερος τρόπος για να προστατεύσετε όλους αυτούς τους τομείς και να μεγιστοποιήσετε την ανάπτυξη και την εξέλιξη της επιχείρησής σας.