Πώς Βοηθά τους Μεσίτες το Content Marketing;
/
/
Πώς Βοηθά τους Μεσίτες το Content Marketing;
Πώς Βοηθά τους Μεσίτες το Content Marketing

Πώς Βοηθά τους Μεσίτες το Content Marketing;

Δείτε γιατί το content marketing είναι απαραίτητο για το μεσίτη ακινήτων που θέλει να κερδίσει και να διατηρήσει τους πελάτες του.

Το content marketing ή μάρκετινγκ περιεχομένου είναι μία πρωτοποριακή διαφημιστική στρατηγική που χρησιμοποιείται για να προσελκύσει αλλά και να διατηρήσει το ενδιαφέρον του κοινού δημιουργώντας και δημοσιεύοντας άρθρα, βίντεο, podcast και άλλα σύγχρονα μέσα. Αυτή η προσέγγιση προβάλλει την ικανότητα και την εμπειρία, προάγει την αναγνωρισιμότητα ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας και εν τέλει ωθεί την κερδοφόρα δράση των πελατών.

Στην ουσία, το content marketing είναι το νέο μάρκετινγκ. Σύμφωνα με τους ειδικούς, δημιουργεί τρεις φορές περισσότερους δυνητικούς πελάτες σε σχέση με την παραδοσιακή διαφήμιση ενώ τα ποσοστά μετατροπών είναι έξι φορές υψηλότερα.

Τι σημαίνει όμως αυτό για τους μεσίτες ακινήτων; Πώς συγκρίνεται με την παραδοσιακή συμπεριφορά μάρκετινγκ και τι πρέπει να αλλάξει;

Content Marketing για Μεσίτες

Όπως αναφέρθηκε ήδη, το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι μια στρατηγική προσέγγιση marketing που επικεντρώνεται στη δημιουργία και διανομή πολύτιμου, συναφούς και συνεπούς περιεχομένου. Αντί λοιπόν να υπερηφανεύεστε για τον εαυτό σας και τις υπηρεσίες σας, μια προσέγγιση μάρκετινγκ περιεχομένου παρέχει πραγματικά συναφείς και χρήσιμες πληροφορίες στους υποψήφιους πελάτες καθώς και εκείνους που θα τους βοηθήσουν να λύσουν τα προβλήματά τους.

Στα ακίνητα, μια προσέγγιση μάρκετινγκ περιεχομένου είναι ένα βασικό μέρος της αλλαγής της νοοτροπίας σας για να γίνετε περιζήτητος μεσίτης. Αντί να καυχηθείτε για τις προηγούμενες επιδόσεις σας, τα ακίνητα που έχετε πουλήσει και τις ικανότητές σας ως διαπραγματευτής, σύμφωνα με το content marketing αρκεί να βάλετε τον εαυτό σας στο μυαλό ενός δυνητικού πελάτη και να αναρωτηθείτε: «Τι πρέπει να γνωρίζουν οι πελάτες μου προτού πουλήσουν το σπίτι τους, τι θα τους βοηθήσει να αισθανθούν πιο ενημερωμένοι και σίγουροι για αυτή την απόφαση;»

Το content marketing μπορεί και πρέπει να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο διαφημίζεστε, στέλνετε E-mail, δημοσιεύετε στα social media και διαχειρίζεστε τις πληροφορίες που τοποθετείτε στον ιστότοπό σας.

Η υιοθέτηση μιας προσέγγισης με επίκεντρο την πληροφορία έχει άλλα πέντε σημαντικά οφέλη:

1. Το περιεχόμενο σας καθιστά ειδήμονα στον τομέα σας

Γιατί οι άνθρωποι πρέπει να σας προσλάβουν ως σύμβουλο ακινήτων; Όχι επειδή θα πουλήσετε την περιουσία τους – αυτό είναι δεδομένο. Σας προσλαμβάνουν επειδή πιστεύουν ότι έχετε τις ικανότητες και την τεχνογνωσία για να κερδίσετε την υψηλότερη τιμή με βάση τις γνώσεις και την κατάρτισή σας στην αγορά αλλά και την εμπειρία σας που θα τους προστατεύσει από τις παγίδες της πώλησης.

Μοιραστείτε, λοιπόν, αυτή την τεχνογνωσία! Η κοινή χρήση αναφορών και πληροφοριών σχετικά με την απόδοση της αγοράς ακινήτων – οι μέσες τιμές, τα πρόσφατα αποτελέσματα πωλήσεων, τα ενοίκια και οι αποδόσεις – είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δείξετε τις γνώσεις σας. Η παροχή συμβουλών για το πώς βοηθήσατε τους προηγούμενους πελάτες να αποφύγουν τις παγίδες της πώλησης βοηθά τους ανθρώπους να σας εμπιστευτούν και να σας θεωρούν ειδήμονα.

2. Το περιεχόμενο δημιουργεί επίγνωση

Οι συνηθισμένες ενέργειες των μεσιτών κάθε φορά που θέλουν να πουλήσουν ένα σπίτι –π.χ. να μοιράσουν φυλλάδια, να βάλουν την αγγελία στο Ίντερνετ, στα social media αλλά και σε κεντρικά σημεία της πόλης- μιλούν για ένα ακίνητο που είτε βρίσκεται στην αγορά είτε έχει πουληθεί χωρίς κάποια επιπλέον χρήσιμη πληροφορία – για παράδειγμα πόσο πωλήθηκε.

Αν όμως ένας μεσίτης ξεκινά από διαφορετική πλευρά, κάνοντας μια συζήτηση –για τις τιμές των ακινήτων, για τους προηγούμενους πωλητές και αγοραστές, για την απόδοση της αγοράς ή για τους τρόπους μείωσης του άγχους στην πώληση- ξεχωρίζει αμέσως. Και η επίγνωση που δημιουργεί είναι «αυτός ο μεσίτης είναι διαφορετικός». Ή, «αυτός ο σύμβουλος ακινήτων είναι εδώ για να με βοηθήσει, όχι μόνο για να πουλήσει».

3. Οι μηχανές αναζήτησης λατρεύουν το περιεχόμενο

Εάν το μόνο περιεχόμενο στην επαγγελματική σας ιστοσελίδα είναι καταχωρίσεις μόνο με ιδιοκτησίες προς πώληση ή ενοικίαση, ο ιστότοπός σας θα υποβιβαστεί πίσω από τις κύριες πύλες του xe.gr, spitogatos.gr κ.ά., επειδή αυτά τα website έχουν καλύτερο κοινό και συνδέσμους, ακόμη και σε τοπικό επίπεδο.

Αλλά αν ξεκινήσετε να δημοσιεύετε μοναδικό περιεχόμενο για την περιοχή όπου δραστηριοποιείστε, τις τιμές των ακινήτων, τα άτομα και τα γεγονότα που κάνουν την πόλη σας μοναδική φροντίζοντας να ανανεώνετε συνεχώς τις πληροφορίες σας, θα αρχίσετε να ξεχωρίζετε στις μηχανές αναζήτησης χωρίς να χρειάζεται να δαπανήσετε μία περιουσία στο μάρκετινγκ των μηχανών αναζήτησης.

4. Το περιεχόμενο ενθαρρύνει τη συμμετοχή

Όταν οι άνθρωποι διαβάζουν ένα άρθρο, μια αναφορά ιδιοκτησίας ή βλέπουν τις πιο πρόσφατες καταχωρίσεις σας, συχνά έχουν επιπλέον ερωτήσεις. Αυτό είναι υπέροχο – μην το βλέπετε ως ενοχλητική επιβολή.

Θέλουν να μάθουν περισσότερα. Βοηθώντας τους να μάθουν περισσότερα, αποτελώντας το πρόσωπο που θα τους διευκολύνει στην αναζήτησή τους, γίνεστε παράλληλα ο δικός τους άνθρωπος, εκείνος που θα τους δείξει ότι διαφέρετε από τους άλλους μεσίτες της περιοχής σας.

5. Το περιεχόμενο βελτιώνει την προοπτική

Σκεφτείτε: Τι θα προτιμούσατε, την προσφορά σε έναν πιθανό πελάτη που δεν γνωρίζει τίποτα για εσάς και την υπηρεσία σας; ‘Η έναν υποψήφιο αγοραστή/πωλητή που έχει διαβάσει πολλές πληροφορίες για εσάς, γνωρίζει την προσέγγισή σας στην πώληση, έχει ερευνήσει την αγορά με βάση τις πληροφορίες που έχετε παράσχει και εκκρεμεί απλώς μια προσωπική συνέντευξη για να επιβεβαιώσει την απόφαση ότι εσείς θα είστε ο σύμβουλός του;

Όταν ακολουθείτε μια προσέγγιση content marketing και βάζετε στόχο να παρέχετε χρήσιμες και σημαντικές πληροφορίες, όπως μελέτες περιπτώσεων σε προηγούμενα άτομα που έχετε βοηθήσει, ουσιαστικά «ζεσταίνετε» τους πελάτες σας. Γνωρίζουμε άλλωστε ότι οι αγοραστές και οι πωλητές θα προτιμούσαν να μην ασχοληθούν με κανέναν μεσίτη μέχρι να αναγκαστούν να απευθυνθούν σε κάποιον.

Η υιοθέτηση μιας προσέγγισης με γνώμονα το περιεχόμενο σημαίνει ότι οι δυνητικοί πελάτες μαθαίνουν μια πληθώρα χρήσιμων πληροφοριών για εσάς και τον τρόπο με τον οποίο εργάζεστε, στοιχεία που τους καθησυχάζουν και τους βοηθούν. Με αποτέλεσμα, να μπορούν πιο εύκολα να πληκτρολογήσουν το νούμερο του τηλεφώνου σας στο κινητό τους και να ζητήσουν ένα ραντεβού.

Θέλετε να γίνεται κορυφαίος μεσίτης; Ελάτε στη RE/MAX Plus!

Στη RE/MAX Plus θέλουμε οι συνεργάτες μας να έχουν πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού. Θέλουμε να γίνουν οι καλύτεροι στον κλάδο. Για να τους βοηθήσουμε στην πορεία της επιτυχίας και της εκπλήρωσης των στόχων τους, παρέχουμε στοχευμένα εκπαιδευτικά προγράμματα και δομές υποστήριξης σε κάθε βήμα τους.

Επιθυμία μας είναι να δίνουμε στους συνεργάτες μας όλη την υποστήριξη που χρειάζονται για να μπορούν να προσφέρουν στους πελάτες τους την καλύτερη εμπειρία από το δίκτυό μας. Ανεξάρτητα του αν είστε έμπειρος ή νέος μεσίτης, στη RE/MAX Plus θα βρείτε την υποστήριξη που χρειάζεστε για να πάτε ψηλά.

Share this post

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart